پاورپوینت ریکاوری در ورزش

دانلود پاورپوینت با موضوع ریکاوری در ورزش دارای 27 اسلاید و با فرمت .ppt و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد. تعداد اسلاید : 27 اسلپاورپوینت ریکاوری در ورزش|31034887|n-hiccup|خرید,پاورپوینت,خرید پاورپوینت,خرید خرید پاورپوینت پاورپوینت ریکاوری در ورزش,خرید خرید پاورپوینتپاورپوینت ریکاوری در ورزش,خرید خرید پاورپوینت,خرید پاورپوینت پاورپوینت ریکاوری در ورزش
باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان پاورپوینت ریکاوری در ورزش آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه پست مراجعه نمایید.


دانلود پاورپوینت با موضوع ریکاوری در ورزش دارای 27 اسلاید و با فرمت .ppt و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

تعداد اسلاید : 27 اسلاید
فرمت فایل: پاورپوینت .ppt و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

قسمتی از متن نمونه:
ريكاوري (بازگشت به حالت اوليه)
تاثير خستگي در ورزش=كاهش تمايل به شركت در فعاليتهاي ورزشي
انواع خستگي
خستگي ارگانهاي بدن(شنوايي، بينايي و...)
خستگي عضلا ني : كاهش ظرفيت اجراي يك فعا ليت عضلاني در اثر كاهش انرژي ذخيره،تجمع پروتونها وكاهش نوروترانسميترها (در اثر فهاليتهاي طولاني مدت يا شديد وآسيب و...)
خستگي روحي : در اثر تنش هاي عصبي، فعاليت هاي فكري، اضطراب ،هيجان،تكرار يك فعاليت يكسان،يادگيري موضوعات مشكل و... كه با احساس واماندگي و نياز به استراحت مشخص ميشود
فازهاي فعاليت
فاز اول:علائم خستگي وجود ندارد
فاز دوم:خستگي با نيروي رواني جبران ميشود
فاز سوم:علائم قابل مشاهده خستگي نمايان ميشود

علائم خستگي
1- كاهش عملكرد
2-عدم هماهنگي در حركات
3-افزايش زمان عكس العمل
4- تغييرات فيزيولوژيك(تعريق،افزايش تعداد ضربان قلب،افزايش تنفس،لرزش،تغييررنگ پوست و...)
5-افزايش تحريك پذيري وكج خلقي
6- كاهش انگيزه وفعاليت هاي رواني
چند اصطلاح
بار تمرين: اثري از تمرين است كه به ورزشكار درطي يك جلسه تمرين اعمال مي شود.
سازگاري: به تغيير پاسخ ارگانهاي بدن به تحريكات گفته مي شود.
جبران بيش از حد: به افزايش سطح آمادگي ورزشكار بعد ازيك مرحله بازگشت به حالت اوليه مناسب گفته مي شود.
طبقه بندي بار تمرين وجبران
نتيجه
تمرين با شدت كم عدم تحريك ارگان هاي بدن براي سازگاري

تمرين بسيار شديد ايجاد حالت تمرين بيش ازحد (بدون بازگشت به حالت اوليه كافي)
( over training )


بازگشت به حالت اوليه مناسب و كافي
بهترين اجرا= بازگشت به حالت اوليه كافي + تمرين شديد
مدل سازگاري
مدل تمرين بيش ازحد
....